Skip to content
Tags

Earth Hour Movie

28 March 2009

Cică astăzi a fost Earth Hour. La ora la care toți eco-friendlies stăteau pe întuneric, eu am fost la cinema. Bine, și la cinema era întuneric. Așa că pot zice că am participat pasiv la Earth Hour.

Am văzut The Haunting in Connecticut. Horror, fantome, casă bântuită, tot tacâmul. Mi-a plăcut – parcă te sperii mai bine în sala de cinema decât acasă. Un singur lucru nu am înțeles. Era noapte și toată familia văzuse câte o fantomă. Și s-au adunat toți într-o cameră să doarmă împreună de frică. Păi dacă eu văd o fantomă la mine în casă în două minute am ieșit pe ușă, în cinci minute mă cazez la Marriot, care e la doi pași de unde stau, și dorm speriat acolo. Pe bune că nu înțeleg de ce toți ăștia din filme care ajung în case bântuite stau câte o săptămână acolo chiar dacă văd de la început te-miri-ce. Dar lăsând asta la o parte, filmul a fost destul de OK. Nu cel mai grozav, dar a mers.

Săptămâna trecută am văzut Knowing. Destul de drăguț, doar că, dacă vorbim de filme apocaliptice, nu se compară cu The Day the Earth Stood Still. Totuși, eu zic că merită văzut. Bine realizat și mi-a plăcut în mod deosebit cum au împletit povestea cu elemente religioase.

Și mi-am mai cumpărat niște blue-ray-uri cu filme mai vechi. Mi-am luat Goodfellas, American Gangster și Death Proof a lui Tarantino. Toate de nota 10+. Apropo de Tarantino, abia aștept să apară Inglourious Bastards. Scris, regizat și produs de el. Dar mai am de așteptat până în august.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

