Skip to content

Hello Kitty, Forest Gump și idioți compleți

28 March 2009

Hello Kitty

Azi dimineață mi-am luat inima în dinți și, în sfârșit, am tăiat bradul. Cu fierăstrăul de la Ikea (a trebuit să mergem până la capătul orașului la Ikea ca să găsim un fierăstrău). L-am tăiat bucăți și l-am pus în plasele de la Ikea (plasele de la Ikea sunt mari). Și, normal, m-am tăiat cu fierăstrăul. Am știut eu ce am știut când m-am făcut programator – nu am vocație pentru chestii din astea. Când a trebuit să bat cuie, mi-am dat cu ciocanul peste degete. Acum, când a trebuit să tai cu fierăstrăul, m-am tăiat pe mână.

Cu ocazia asta am aflat că nu avem dezinfectant în casă. Nici spirt nici betadină nici nimic. Noroc cu soția, care a venit cu o idee grozavă – mi-am dezinfectat rana cu un strop de whiskey. M-am simțit ca în vestul sălbatic. Pe urmă mi-am pus un leucoplast. Noroc cu soția, care a insistat să luăm leucoplast cu Hello Kitty. Și acum am pe mână un leucoplast mare și roz de pe care se uită la mine trei Hello Kitty.

Forest Gump

Dupămasă am fost să-mi cumpăr bicicletă. Tot am plănuit eu asta de mult. Și acum, când a început să fie vreme mai bună, o tot țineam în sus și în jos că vreau bicicletă, ca un copil mic. Ei bine astăzi am fost și mi-am luat.

Și venind de acolo, pe bicicletă, desigur, aveam impresia că arăt ca Forest Gump. Mi-a venit să râd de mine tot drumul. Să explic: am întrebat pe nenea de acolo ce te obligă legea aici să ai că să fii în regulă. Și mi-a spus că trebuie cască obligatoriu. Acum mie mi se par ridicole căștile. În primul rând pentru că, dacă dă un tir peste tine, te faci praf cu cască sau fără. În al doilea rând, dacă nu dă un tir peste tine, doar cazi de pe bicicletă, supraviețuiești, cu cască sau fără. În al treilea rând pentru că mie personal mi se par caraghioase. Dar dacă trebuie, trebuie. Mi-am luat cască.

Desigur, m-am dus după bicicletă în blugi. Nici nu am pantaloni de trening, decât unii scurți și era destul de frig afară cât să nu merg în pantaloni scurți. Și eu port pantaloni puțin mai largi, relaxed fit, că așa îmi stă bine. Ca să mă urc pe bicicletă a trebuit să mi-i trag cât de sus se poate.

Și așa pedalam eu spre casă – cu o cască ridicolă pe cap, cu blugii trași până la piept și cu un leucoplast cu Hello Kitty pe mână.

Idioți compleți

După cum ziceam, îmi venea să râd de mine. Dar, din fericire, se poate și mai rău. După ce am dus bicicleta acasă, am fost la mall să mă întâlnesc cu soția, pe care o lăsasem la cumpărături. Ajung mai repede și, ca să pierd vremea, intru într-o librărie. Și acolo văd cât de cretini pot fi oamenii de pe continentul ăsta. Voiam să zic canadienii dar și americanii intră aici, pentru că sigur cartea era tipărită în State. Ce carte? Fiți atenți: The Complete Idiot’s Guide to Amazing Sex.

Ghidul idiotului pentru sex. Acum nu pot spune că am studiat domeniul, dar știu că există cărți care da, te învață ceva. Știu că dacă vrei plăcere amestecată cu cârcei, Kama Sutra te învață contorsionism. Știu că dacă vrei să încerci ceva inedit și incomod sunt cărți care îți dau idei. Dar Complete Idiot’s Guide??? Din titlu îți dai seama că te ia de la zero și te învață doar chestiile de bază.

Și întreb, cât de idiot poți fi să ai nevoie de un manual pentru asta? Că doar nu a apărut de ieri-de azi. Everybody is doing it. Se descurcă orice animal, s-au descurcat toți strămoșii tăi de la Adam și Eva (cum zice manualul creaționist de biologie) sau de la brontozaur la cimpanzeu și pâna la homo sapiens și tu ai nevoie de un manual? Păi dacă ești în situația asta, nu mai bine o lași baltă? Așa, ca să se bucure generațiile viitoare de beneficiile selecției naturale.

Vedeți, se poate și mai rău ca Forest Gump.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

