Skip to content

Grădina Botanică

31 March 2009

GradinaBotanica

Duminică am vizitat grădina botanică. Plănuisem să mergem la acvariu, dar duminică a fost Cherry Tree Blossom Festival – ceva festival japonez. Adevărul e că nu am stat să asistăm la spectacol ci am preferat să ne plimbăm prin grădină. Nu am găsit nici urmă de cireș înflorit, dar a fost frumos oricum. Am văzut în sfârșit ghiocei anul ăsta. Am traversat un labirint făcut din verdeață, cum văzusem numai în filme până acum.

Labirint

Super. De acum am stabilit să profităm de Vancouver cât timp locuim în Canada așa că în fiecare weekend cu vreme bună vom merge să vizităm ceva atracție. Și o să-mi cumpăr un tricou cu Eu ♥ Vancouver. Neapărat.

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

