Skip to content

Ironic

3 April 2009

După cum mă lăudam sâmbăta trecută, mi-am luat bicicletă. Bicicleta e super. Vremea, în schimb, a fost mizerabilă. Frig. Ploaie. Vânt. Așa că, din păcate, încă nu am apucat să mă dau deloc. Și gând mă gândesc cât mi-am dorit bicicletă… Ei bine acum am. Și atât.

Firma care a făcut bicicleta e Kona. Soția a zis că a auzit de firmă, mie însă nu-mi spune nimic. Cu modelul bicicletei e altă poveste, în schimb. Modelul bicicletei e Smoke. Cât de mult mă ajută asta în lupta pentru o viață sănătoasă de nefumător. Smoke! De câte ori o să mă urc pe bicicletă o să-mi zică ”Smoke!”. Nu am observat numele când am cumpărat-o. Sau poate subconștientul a ales-o tocmai pentru nume. Nu voi ști niciodată. Știu doar că pe planurile mele de viață sănătoasă scrie Smoke.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

