Skip to content

Coal Harbour

6 April 2009

Am uitat să scriu de excursia din weekend. De data asta am făcut o plimbare lungă pe malul apei în Coal Harbour. Coal Harbour este cartierul din nord-vestul Vancouver Downtown. De pe malul apei se vede North Vancouver, munții și Stanley Park. Pentru a ajunge din Downtown în Norh Vancouver, trebuie fie să iei un feribot, fie să traversezi Stanley Park și să treci Lion’s Gate Bridge.

coalharbour1

 Plus că, dacă întorci puțin spatele la apă, poți admira arhitectura clădirilor din Coal Harbour, care mi s-a părut superbă, acesta fiind unul dintre cele mai cele cartiere din Downtown.

coalharbor2
coalharbour3

Am terminat plimbarea în Stanley Park, pe care l-am traversat repede ca să fac o poză și la Lion’s Gate Bridge (în ultima fotografie).

coalharbour4

coalharbour5

De observat că pe jos nu se văd nici chiștoace, nici coji de semințe, nici flegme. Plus că nu trece niciun Jeep pe trotoarul construit special pentru pietoni. Și – aici trebuie să mă credeți pe cuvânt, că nu se vede în poze – nu se auzeau manele în parc.

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

