Skip to content

Cel mai dulce laptop

9 April 2009

Știți că mă plângeam nu demult ce aiurea e laptopul Lenovo. Ei bine astăzi, când am ajuns acasă de la servici, am constatat că laptopul meu e dulce. Explic.

Weekendul acesta sunt Paștele. Paștele lor – nu știu ce religie predomină aici. Pentru asta, mâine e zi liberă. Cum Microsoft are grijă de angajați, astăzi am găsit pe birou, fiecare, două ouă mici de ciocolată. Un gest frumos cu ocazia sărbătorilor. Ni le-au dat astăzi pentru că mâine MCDC e închis.

Eu, atent de felul meu, în loc să le înfulec, am zis că le aduc acasă să le împart cu soția. Cum geanta de laptop mi s-a rupt, mai nou îmi car laptopul într-un ghiozdan. Când am ajuns acasă am văzut că ouăle nu au fost atât de atente ca mine și s-au topit. Și cum laptopul era chiar deasupra lor, s-a mânjit tot. Scriu aceste rânduri după jumătate de oră de curățat la el. Și tot a rămas ciocolată topită în CD-ROM și într-o grămadă de găurele. Nici nu îți dai seama câte găurele, șanțuri și adâncituri există pe un laptop până nu trebuie să cureți ciocolată topită din el.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

