Skip to content

Steveston via Dike Trail

18 April 2009

După așa săptămână ocupată, astăzi am luat bicicleta și am făcut plimbarea de weekend pedalând. Am mers până în Steveston, de data asta pe dike trail. Richmond este situat pe o insulă, la altitudine zero. Din această cauză, ca să nu fie inundat, orașul e încercuit de o mică porțiune de pământ ridicată și canale de scurgere, chiar lângă ocean (dike). Acolo este și o pistă de biciclete pe care am avut plăcerea să merg astăzi.

dike2

dike

Pista se termină în Steveston, într-un părculeț amenajat tot pe malul apei.

parc

parc2

L-am dus și pe Dolfi să vadă oceanul, pentru că îi era dor…

dolfi

Apoi am fost și am cumpărat o pâine proaspătă de la Nicu și m-am întors acasă – pe șosea de data asta. Foarte frumos. Sigur voi repeta excursia.

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

