Skip to content

Cafea – Partea VIII

20 April 2009

Mai bine zis Fără Cafea. Ieri ni s-a gătat cafeaua. De fapt alaltăieri, dar am observat abia ieri dimineață. Mai aveam două lingurițe de nes, în caz de urgență. Din păcate era prea puțin și era amestecat jumate-jumate cu decaf. A fost groaznic. Am fost ca niște zombie toată ziua, și eu și soția. Nici nu am crezut că viața e așa grea fără cafea.

În primul rând, m-am trezit ca de obicei pe la 7 (de când am îmbătrânit, mă trezesc foarte devreme). Am băut o cană de nes/decaf. Am ciocnit un ou cu soția și pe la 9 nu am mai rezistat – m-am culcat la loc. Am dormit până la 12. Pe urmă nu am fost în stare de mai multă acțiune decât deplasarea din pat pe canapea și invers.

Unul din noi trebuia să se sacrifice să iasă după o cutie de cafea. Inițial am zis că merg eu. În jur de ora 4 mi-am dat seama că sunt prea lipsit de energie să mă târăsc afară din casă și că nu voi ieși pentru nimic în lume. Atunci s-a oferit soția să iasă. În jur de ora 8, când am văzut-o buimacă și tristă, mi-am dat seamă că nici ea nu va ieși pentru nimic în lume așa că am promis să ies eu a doua zi. Într-un final am fost azi dimineață la 7 după cafea, pentru că intram într-un cerc vicios periculos – fără cafea nu eram în stare să ieșim să cumpărăm cafea. Periculos pentru că, deși astăzi sunt liber, mâine trebuie să merg la servici. Și e clar că nu pot ajunge până acolo fără doza de cofeină.

Așa că ziua de ieri a trecut foarte greu și a fost extrem de chinuitoare. Toată ziua fie am dormit, fie am fost adormiți.  Se pare că nu mai rezistăm deloc fără cafea. Bine, nici mai demult nu ne era ușor fără, dar parcă nici chiar așa… Și degeaba e Starbucks la fiecare colț de stradă dacă nu te poți urni din casă.

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

