Skip to content

Matinal

23 April 2009

Am avut o săptămână grozavă. “Grozavă” în ghilimele, desigur. După ce că am avut un long weekend, cu lunea liberă, în loc să mă lenevesc și eu ca oamenii normali, m-am făcut mai matinal ca de obicei. Nu îmi dau seama de ce. De obicei, după mai multe zile libere, ora la care mă trezeam era din ce în ce mai târzie. Începam încet, cu 8-9. În vreo două zile ajungeam pe la 11. Și dacă era o vacanță lungă, ajungeam și pe la 12-1. Bine, de vacanțe așa lungi nu se mai pune problema în următorii 40 de ani, dar asta e altă poveste.

Acum, după trei zile libere, am început să mă trezesc la 6. Păi treabă-i asta? Din nou vin de la lucru chior de somn, mă chinui să stau treaz toată seara, adorm devreme și a doua zi o iau de la capăt. Măcar mai demult eram sportiv și dacă mă trezeam cu noaptea în cap mergeam să înot. De când am bicicletă, consider că pedalatul până la lucru e suficient. Așa că dimineața beau cafea și mă dau pe net vreo două ore (nu plec la lucru mai repede de 8). Sper să-mi treacă. Dacă voi începe să mă trezesc la 5, nu știu ce mă voi face. Internetul pur și simplul nu este destul de interesant pentru 3 ore.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

