Skip to content

Vânătoarea

25 April 2009

Ca orice om care a absolvit facultatea la Timișoara, am o slăbiciune pentru shaormă. Din păcate în Canada e destul de greu să găsești o shaormă bună și nesănătoasă cum creșteau prin complex. Din fericire, soția a descoperit un fel de lanț de shaormării – Extreme Pita. O franciză Extreme Pita apropiată de noi se află în New Westminster, la vreo 15 km distanță. Așa că astăzi am decis să îmbin utilul cu plăcutul, sănătosul cu gustosul și tot ce se mai poate îmbina armonios, să mă urc pe bicicletă și să merg până acolo să vânez o shaormă.

Planul meu era să fac mișcare, să dau jos puțin din burtă până acolo apoi să pun la loc cu ajutorul unei shaorme. Ceea ce de fapt am și făcut. Plimbarea a fost foarte frumoasă, din păcate nu am prea avut ce poza. Drumul până acolo străbate o zonă cu ferme – terenuri agricole, tractoare, miros de îngrășământ… Nimic care să merite a fi imortalizat.

Shaorma a fost și ea foarte gustoasă. Desigur, nu ca cea din Complex, dar în lipsă de altceva mi s-a părut minunată… De fapt a fost atât de gustoasă încât mâine, dacă va fi tot vreme bune, mă voi urca din nou pe bicicletă și voi merge să vânez la fanciza din sudul Richmondului, în speranța că dau de un peisaj mai pitoresc pe acolo. Poate îl iau și pe Dolfi.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

