Skip to content

Încă trei filme

28 April 2009

Am văzut Fast and Furious, ăsta ultimul. L-am văzut pentru că le-am văzut pe celelalte și nu aveam ce face în ziua respectivă, nu de altceva – nu sunt fan Vin Diesel și nici nu aș putea spune că m-am omorât după primul Fast and Furious, cel după care s-au apucat toți cocalarii să-și tuneze mașinile. Dar, după cum ziceam, mă plictiseam. Nimic deosebit. Filmul acesta mi s-a părut că a adus mai puțin cu Need for Speed și mai mult cu Carmaggedon – s-au călcat cu mașinile, s-au tamponat, s-au urmărit prin peșteri… Uitați-vă dacă vă place Vin Diesel când face pe durul.

Am văzut și Fighting, un film la care i s-a făcut foarte multă reclamă. A fost așa și așa. Nu atât de prost cum mă așteptam. Nici grozav. Și cu un final absolut previzibil. Dar a mers. Drăguț.

Și ajung la ultimul film pe care l-am văzut – Notorious. Nu am fost fan Biggie niciodată, dar mulți îl consideră cel mai bun rapper al tuturor timpurilor și din astea. Și atunci nu înțeleg cum, în memoria lui, au făcut o comedie cu negri. Faze din film – la 17 ani chiulește o lună de la școală și maică-sa îl ceartă zicându-i că dacă nu termină școala nu va putea să-și ia o slujbă la care el, foarte senin, îi spune “Dar mamă, am deja o slujbă. Voi fi tată!”. Sau cu nevastă-sa. Se certa cu nevastă-sa, o înșela, te miri ce după care – pe cuvânt – îi zicea “Bum bum” și tipa îl ierta. Notorious îl recomand pentru că nu am mai râs de mult atât de bine la un film.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

