Skip to content
Tags

Gripa porcească

30 April 2009

Nu știu cum stă treaba în România dar aici ne înebunește mass media cu swine flu. La toate emisiunile de actualități, pe toate siteurile cu știri, headline e gripa. Inițial am crezut că e ca gripa aviară, de mor oamenii pe capete, ca să înțeleg pe urmă ce e doar o formă mai gravă de gripă.

La televiziunea națională – harta Canadei – 3 cazuri descoperite în British Columbia, 2 cazuri descoperit în Ontario, 1 caz descoperit în Alberta. “Ne-am ars” mă gândeam. Pe urmă interviu cu o tipă care are gripă: se plângea că o doare capul și tușește. Atât. Era pe picioare, putea să vorbească. Nu înțeleg de ce se face atâta caz. Adică da, e nasol de cei cu sistemul imunitar slăbit, de bătrâni, copii mici, dar asta din câte știu eu e valabil la orice gripă. De ce face mass media atâta caz din asta? Mă simt ca în România…

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

