Skip to content

După bicicletă (hip)

4 May 2009

Ieri am fost cu soția să cumpărăm o bicicletă pentru ea. Nu știe să se dea dar vrea să învețe – i-am făcut eu poftă cu plimbările mele. Din păcate nu am putut să o învăț să se dea pe bicicleta mea pentru că e prea mare pentru ea. Așa că ieri am fost la magazin după o bicicletă.

Ajunși în magazin, am început să căutăm. Desigur, fiecare după criteriile lui. Eu căutam o bicicletă nici prea mică – să fie incomodă, nici prea mare – să nu se poată urca pe ea, nici prea scumpă – că doar e entry-level. Ea căuta o bicicletă care să aibe o anumită culoare – să nu fie roz (cică ar fi mers roz dacă nu ar fi avut și aripile roz), să nu fie bej etc., să nu aibe pe cadru pictat un model care, am înțeles, nu mai e la modă de anul trecut (ăsta a fost cel mai mare minus la una din biciclete) și alte astfel de criterii. Am găsit într-un final o bicicletă care să respecte toate condițiile – mărime potrivită, preț acceptabil, albastră și – cel mai important – cu niște floricele pictate pe cadru care se pare că încă se poartă.

Apoi a trebuit să căutăm o cască de protecție. În timp ce eu încercam să găsesc o cască de mărime potrivită – nici prea mică să nu-i încapă pe cap, nici prea mare să nu stea fix – soția căuta o cască de o culoare care să se asorteze cu bicicleta. Normal. Cum să mergi cu bicicleta de o culoare și casca de altă culoare? Am încercat să-i explic că o mulțime de bicicliști poartă veste reflectorizante care sigur nu sunt la modă și că sunt anumite momente în care te uiți după ceva util (a se citi cască de mărime potrivită) nu fashionable. Rezultatul: am găsit o cască ce se asortează cu bicicleta…

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

