Skip to content

Ultimele vizionări

10 May 2009

Am văzut Wolverine. A fost OK. Adică exact cum mă așteptam, având în vedere că nu îmi pusesem mari speranțe în film. Merită văzut dacă vreți să vedeți cum face Logan pe durul. Plus, după cum am ciripit și pe Twitter, tot filmul se bate cu Sabertooth ca Peter Griffin cu cocoșul ăla. Drăguț. Cât timp nu urmează X-Men Origins: Cyclops, X-Men Origins: Storm, X-Men Origins: Rogue etc. Și tare mă tem că vor urma, pentru că așa merge treaba la Hollywood. E clar

Am văzut și Searching for Bobby Fischer. Știu, e vechi, dar nu apucasem să-l văd și l-am prins din greșeală la TV. E despre Josh Waitzkin, tipul care prezintă niște lecții de șah în Chessmaster – copilăria lui ca jucător de șah talentat. Mi-a plăcut filmul. Cică e docudramă. Nici nu auzisem de genul acesta până acum.

Am revăzut The Shawshank Redemption, despre care cred că am scris mai demult. Superb filmul, încă și mai fain în HD😀 Ce pot spune mai mult despre el decât locul 1 în Top Movies pe IMDB.

Am găsit la reducere și mi-am cumpărat pentru colecție Natural Born Killers, un film excelent. Poveste scrisă de Tarantino, producție suprarealistă, violență, umor…  Natural Born Killers nu este chiar filmul meu preferat dar este cu siguranță în top. Plus că mi se pare genial felul în care filmul satirizează mass-media și televiziune.

Am revăzut și clasicul Pulp Fiction despre care, din nou, nu are rost să scriu. Încă 3 luni până la Inglorious Bastrads. Aștept cu nerăbdare.

From → movies

One Comment
  1. pulp fiction… what a croc

Leave a Reply

