Skip to content

Mizerabil

16 May 2009

Ce săptămână mizerabilă. În primul rând a plouat. Zilnic. Deprimant. Nici nu am mai putut merge cu bicicleta… În al doilea rând, am avut meeting-uri de dimineață. Am mai scris despre asta. Trebuie să mă trezesc cu noaptea în cap, să mă târăsc la lucru și să asist, rupt de somn, la jumătate de oră sau o oră de flecăreală. Și da, dacă dimineața când mă trezesc e soare și frumos și cântă păsărelele atunci parcă mă înviorez mai repede, dar când nu am mai văzut soarele de o săptămână, sunt ca un zombie toată ziua. Așa că din cauză de meeting de dimineață și din cauză de nori și ploaie, n-am mai dormit bine de câteva zile.

Eu dacă nu dorm 8 ore nu sunt odihnit. Am mai scris despre asta. Și de obicei, după o zi din asta în care sunt forțat să mă trezesc cu noaptea în cap, mă culcam seara la 9 și trăgeam 10-12 ore de somn de recuperare. Dar acum m-a pus naiba să stau noaptea să citesc în loc să dorm.

După câteva zile din astea, ieri în sfârșit am dormit ceva mai bine, a ieșit și soarele de am tras o plimbare scurtă cu bicicleta – părea că totul revine la normal, când, surpriză: am răcit😦

Bine că măcar e long weekend – luni e Victoria Day. Astăzi stau în pat la căldurică, beau ceai cu miere și înjur.

From → personal

2 Comments
  1. sunt destul de sigur ca nu ai voie sa spui ca meetingurile sunt “flecareala”🙂
    big brother te urmareste

  2. vladr permalink

    Jos cenzura!😛

    Nu cred că se supără Big Brother din atât. Știe și el de glumă…😀

Leave a Reply

