Skip to content

Răceală și medicamente

20 May 2009

Gata, mi-a trecut răceala, a ieșit soarele, noaptea trecută am tras un somn epic din ăla de 11 ore și totul a revenit la normal. Păcat că majoritatea weekendului lung l-am petrecut suflându-mi nasul – nici vorbă de mers cu bicicleta răcit și prin ploaie, inspirație de scris pe blog nici atât. Dar acum sunt bine. Se pare că nu a fost gripă porcească, din moment ce m-am pus pe picioare cu pracetamol.

Apropo de paracetamol, mă distrează reclamele la medicamente de aici. Se pare că sunt obligați să înșire toate efectele secundare de pe prospect. Cam un sfert de reclamă este despre medicament și trei sferturi despre nenorociri. Ceva de genul – Te doare capul? Iei un X și ești ca nou. Atenție: efectele secundare includ somnolență, amețeli, lipsă de apetit, vomă, diaree, probleme respiratorii… etc. Ați prins ideea. Pe când se gată reclama nu-ți mai vine să te apropii de medicamentul respectiv. Nu mai bine ar formula invers? “Medicamentul nostru poate provoca aia, aia și aia DAR măcar scapi de durerea de cap.”

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

