Skip to content
Tags

Terminator: Salvation

22 May 2009

Aseară am fost să văd Terminator: Salvation. Am înțeles din review-urile inițiale că actorii nu joacă grozav, povestea e cam abureală, Christian Bale e Christian Bale (http://www.youtube.com/watch?v=g4NP7-0LHws) dar roboții sunt cool. Și de fapt eu roboți voiam să văd, pentru că îmi plac. Când eram mic mă uitam la Macron 1, pe urmă am crescut și am început să urmăresc pe Bender Bending Rodriguez. Așa că am fost la cinema.

Filmul a fost drăguț, roboții au fost bestiali dar am rămas cu câteva nelămuriri: John Connor nu era încă liderul rezistenței așa că de ce ar fi vrut Skynet să-l omoare? La fel, de unde știa computerul cine va fi tatăl lui John Connor când de fapt tipul se întoarce în timp abia peste câțiva ani? Și cum merg la final în mijlocul cartierului general al roboților cu 3 elicoptere și nu pățesc nimic? Eh, detalii. Dacă mergi să vezi filmul pentru poveste pleci dezamăgit. Noroc că pe mine nu povestea mă interesa😀

Vreau doar să spun că, lucrând în domeniu, trebuie să apreciez Skynet. Nu pentru faptul că era un program conștient ci pentru că era autonom. O ce fain ar fi dacă am putea face software așa. Să nu aibă nevoie de update, hotfix, patch, service pack, să nu aibă nevoie de operatori care să supravegheze funcționarea… Da, SF. În realitate, probabil s-ar ajunge în câteva luni la ceva de genul “Skynet has run out of disk space”…

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

