Skip to content

Mâncare românească

29 May 2009

După atâția hamburgeri și won ton și fish and chips și alte mâncăruri de pe aici, mi s-a făcut poftă de ceva mai românesc. Poate veți râde dar mi-am dorit neapărat să mânc o iahnie de fasole cu cârnați. Culmea că mâncarea respectivă nu e printre preferatele mele și în România mâncam așa ceva cam o dată pe an. Dar acum mi s-a pus pata. Și atât am pomenit de fasole cu cârnație până i s-a făcut poftă și soției așa că s-a pus ieri și a gătit un ceaun de fasole (care a ieșit grozav). Între timp eu m-am biciclat până în Steveston la Nicu și am luat o pâine românească așa că am avut o cină tradițională. Ne-am ghiftuit.

Și dacă tot vorbesc despre mâncare românească, o chestie care mă enervează aici este cum se servesc cartofii prăjiți. Oriunde mergi – la restaurant, la pub, la KFC – cartofii prăjiți se servesc cu ketchup. Ketchup! Aici nu s-a descoperit încă mujdeiul?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

