Skip to content

Babylon 5

2 June 2009

Good old Babylon 5. Dacă nu ați auzit de Babylon 5 (trăit în peșteră, chestii), nu știți ce ați pierdut. Babylon 5 e de departe cel mai tare serial SF, cu un storyline mult mai bine dezvoltat decât tot restul, de la Star Trek la BSG. Bine, acum e destul de vechi și grafica făcută pe calculator arată mai rău decât în filmele mai noi, gen BSG, dar rămâne serialul meu de suflet.

Prima dată am văzut câteva episoade acum mulți, mulți ani, când era difuzat la televizor. Pe PRO TV cred, dar nu bag mâna în foc. Din păcate atunci nu am reușit să-l urmăresc dar știu că mi-a plăcut mult. Apoi, când eram anul 2 la facultate, am descoperit că are un prieten pe DVD toată seria. Așa că am împrumutat DVD-urile și, împreună cu prietena (acum soția), ne-am închis în casă unde am urmărit serialul non-stop timp de vreo 2 săptămâni. De dimineața până noaptea. Vremurile bune și lipsite de griji…

Ei bine acum, loviți de nostalgie, am zis să-l mai vedem odată. Din păcate acum nu mai am timp liber de dimineața până seara dar 4-5-6-7 episoade după lucru merg. Așa că următoarele zile voi fi foare ”ocupat”. Abia aștept weekendul.🙂 Ne gândim să repetăm chestia asta odată la câțiva ani. Babylon 5 nu mă deranjează să-l revăd și este o plăcere să știi că nu ai făcut absolut nimic și ai pierdut atâta timp în fața ecranului.

From → personal

3 Comments
  1. Si eu sunt fan B5.Am ramas atasat de serial, storyline si implicatii.

  2. vladr permalink

    Fain. Măcar știu că nu sunt singurul care preferă un serial din anii ’90 în loc de mizeriile moderne🙂

Trackbacks & Pingbacks

  1. Reluare: Babylon 5 « Vlad’s Happy Place

Leave a Reply

