Skip to content

Alchimie

5 June 2009

A venit vara. Și e cald. Și mi s-a făcut poftă de ceva răcoritor. Bere am tot băut, suc la fel, așa că mi-am adus aminte de un cocktail foarte bun și răcoritor. Bullfrog.

Bullfrog arată cam așa:
1 shot rom alb
1 shot vodcă
1 shot tequila
1 shot curacao
1 shot gin
1 cutie de Red Bull
Și, desigur, gheață.

Din păcate nu am reușit să găsesc prin zonă niciun local care să servească așa ceva așa că m-am hotărât să prepar acasă. Am fost la liquor store și am luat cele necesare. Bine, nu mi-a ieșit ca în rețetă pentru că tequila nu am luat și în loc de curacao am luat altceva din greșeală, dar a ieșit totuși o chestie foarte bună. Refreshing. Numai bun pentru serile calde de iunie.

From → personal

3 Comments
  1. Alice Margot permalink

    Am auzit că un amestec foarte răcoritor este berea cu Sprite, în proporţii egale. Cică în Germania se găseşte de cumpărat amestecul gata preparat şi îmbuteliat.

  2. vladr permalink

    Bere amestecată cu suc??? Blasfemie!🙂

  3. Alice Margot permalink

    Am uitat să spun că se adaugă şi gheaţă. Deci dublă blasfemie?

Leave a Reply

