Skip to content
Tags

Hobby

11 June 2009

În ultima vreme chiar am avut timp (și bani) să mă ocup de ceva hobbyuri. Nu am prea scris despre asta până acum dar voi începe, pentru că, dacă pierd o dupămasă ca să pictez niște miniaturi de Warhammer sau să studiez niște partide de șah, atunci nu am timp să fac alte năzbâtii despre care să scriu aici și lumea va avea impresia că nu fac absolut nimic. Ceea ce este fals.

Aveam o categorie magic, care nu era neapărat despre jocul Magic; the Gathering cât despre niște articole care au apărut pe Deckmaster. Asta a fost vara trecută. După ce am ajuns aici nu am mai avut unde juca. Plănuiam să mă apuc din nou când mă mut în Redmond dar ieri am aflat că au stricat jocul, așa că nu știu. Deocamdată am redenumit categoria magic în hobby și voi scrie despre mai multe chestii.

Vorbeam despre Warhammer și șah. Ei bine, ca să vedeți de ce am scris atât de rar pe blog și cu ce mi-am pierdut o săptămână nu demult: am asamblat și pictat un Devlifish:

devilfish1

devilfish2

Recunosc că am niște hobbyuri de nișă, nu știu câți dintre cititorii mei sunt pasionați de WH40K sau Magic, dar dacă tot pictez niște modele și îmi ies bine (zic eu), de ce să nu mă laud cu ele?

Cât despre șah, momentan sunt fascinat de jocurile lui Morphy. Morphy a fost un geniu. Pentru că a trăit în anii 1800, când teoria șahului nu era atât de dezvoltată, unii spun că era doar ahead of his time și că înțelegea niște concepte care pe atunci nu se studiau, fiind de părere că dacă ar fi trăit în anii 1900 nu ar mai fi fost atât de grozav. Totuși, uitându-mă cu ochii mei de amator peste partidele înregistrate, personal îl consider un geniu. Și nu neapărat pentru jocurile în care dă mat în câteva mutări unor jucători anonimi. Mă refer la jocurile în care domină net adversari cu greutate, precum Bird sau Anderssen.

Cam atât deocamdată, dar, după cum amenințam la început, veți mai vedea în curând pe aici miniaturi de Warhammer și partide de șah celebre🙂

From → hobby

Leave a Comment

Leave a Reply

