Skip to content

Bradul – epilog

21 June 2009

Țineți minte povestea cu bradul de Crăciun? Cum l-am luat înainte de ajun, cum a stat de sărbători în apartament, pe urmă s-a mutat pe balcon unde a stat până în martie când în sfârșit mi-am făcut curaj să-l tai bucăți și să-l pun în plase? Și cum n-avem voie să-l aruncăm la gunoi iar centrul de reciclat e la vreo 2 kilometri de noi?

Ei bine bradul a stat în plase pe balcon până de curând, când ne-am cumpărat șezlonguri. Apoi nu am mai avut loc de el acolo așa că plasele s-au mutat în sufragerie. Vreau să mă laud că ieri, în sfârșit, am încheiat ultimul capitol din lunga poveste a bradului: mi-am făcut curaj, am luat plasele și am tras o plimbare până la reciclare. În principal pentru că bicicleta e la magazin acum, pentru un tune-up gratuit și ca să-mi repare pana de marți. Așa că drumeția de sâmbătă am făcut-o pe jos. Și am scăpat de brad. În iunie. Privirile oamenilor de pe stradă care mă vedeau cărând un brad? Priceless🙂

From → personal

10 Comments
  1. Dacă erai acasă, în România, îl puteai arunca de pe geam, nu te amenda nime’.😀

  2. Alice Margot permalink

    Eu zic că puteai să-l păstrezi, că nu mai e mult până la Crăciun. Cum au trecut 6 luni, mai treceau încă 6!

  3. vladr permalink

    @Denisa: Dacă eram acasă în România aveam voie să-l arunc la gunoi, nu trebuia să-l car până la mama naibii la centru de reciclare.

    @Alice Margot: Ne-a ajuns spiritul cărciunului 6 luni. Mai trebuie și o pauză🙂

  4. Vezi tu… aici incepe sa te comporti ca “the others”. Trebuia pur si simplu sa il arunci la gunoi. “Sistemul” lor functioneaza datorita faptului ca toate oitzele urmeaza regulile orbeste [ma pot gandi la opritul la stop – cel mai reprezentativ exemplu de “regula”] Faza nostima e ca de cele mai multe ori nu patesti absolut nimic daca alegi calea scurta.

  5. vladr permalink

    Merci că m-ai făcut oiță. Ar trebui să îmi pară rău că mă comport ca “the others”? Adică mă comport ca “the others” dacă duc la reciclat ce trebuie reciclat? Dacă opresc la stop? E rău asta? Mai bine să nu țin cont de “sistem”? Să arunc gunoaiele pe jos, că oricum nu pățesc nimic? Să nu acord prioritate că se dau fraierii la oparte? Adică să aduc o bucățică de România aici? Nu merci. Mai bine car plase cu brazi la reciclat toată ziua. Mie îmi place “sistemul”. Pe chestiile astea mărunte se construiește civilizația.

  6. nu ziceai ca te duci in camera cu oi😛😛
    si nu, nu iti sugeram sa fii “roman”.

    incercam sa iti arat o problema a societatii de pe aici. si anume: exista o situatie naspa, se stabileste o regula pentru a o evita si pe urma toata lumea urmeaza orbeste regula. forever.

    de ex: opritul la stop: nu zic sa nu opresti la stop. Insa cand ai vizibilitate 5km in stanga si 5km in dreapta cand intri pe un drum care e la mama naibii si nu circula nici dracul pe acolo, mi se pare o tampenie sa ai stop. Si o tampenie si mai mare e sa stea un nene politist parcat acolo si sa iti dea ameda pentru ca doar ai incetinit pana aprope de limita de oprire si nu ai oprit pentru 3 secunde.

  7. vladr permalink

    OK, ce zici tu cu opritul la stop are sens, dar cu bradul mi se pare o chestie diferită. Pentru că s-a spus expres să nu se arunce la gunoi – gunoiul e împărțit în menajer, cartoane și aluminiu (parcă) și bradul nu intră în niciuna din categorii.

  8. doar din curiozitate: cine a zis ca nu se arunca la gunoi?🙂

  9. vladr permalink

    Cam toată lumea cu care am vorbit. Și dacă îmi aduc aminte bine, era și un afiș la avizier.

  10. 1) nu trebuia sa intrebi
    2) nu stii sa citesti in limba respectiva
    problem solved🙂

    serios acum. incerc doar sa vad partea fun din viata. asta nu inseamna ca ar fi tb sa arunci bradul la gunoi. sau nu opresti la stop. >:)

Leave a Reply

