Skip to content

Camera cu oi

22 June 2009

Din câte știu eu nu-mi încalc NDA-ul dacă vorbesc despre ship room, din moment ce nu este o chestie secretă în sine. Ship room este un meeting în care se decide ce anume va fi lansat în viitor și ce nu, de unde și numele de ship. Câteodată trebuie să particip și eu la aceste meetinguri. Nu tot timpul pentru că nu mă ocup de partea de plănuire dar în momentul în care e vorba despre ceva la care lucrez sau am lucrat personal, atunci trebuie să fiu prezent să dau explicații și să răspund la întrebări.

Și așa mă plângeam eu într-o searcă că trebuie să mă trezesc devreme să merg la ship room (normal, meetingurile sunt ori prea devreme, ori prea târziu, ori la ora prânzului). Soția, nefiind familiară cu termenul, a înțeles sheep room. Și se mira, pe bună dreptate, de unde o cameră cu oi în campusul Microsoft?

Pe mine m-a amuzat teribil chestia asta pentru că am o imaginație bogată și imediat am încercat să vizualizez: birouri, săli de ședințe și, printre ele, o încăpere plină cu oi. De ce s-ar aduna un grup de project manageri și programatori într-o cameră cu oi? Ce s-ar decide în camera respectivă? Oricum, de atunci încolo așa a rămas când e necesară prezența mea – ”Trebuie să merg la camera cu oi”.

From → personal

2 Comments
  1. si cum arata camera asta? O masa imensa cu cate un buton mare rosu in dreptul fiecarui scaun?🙂🙂 Cand incepe sa clipoceasca in tavan un bec mare rosu, cei care sunt de acord si se supun becului apasa butonul din dreptul lor?🙂🙂 mwuhahaha

  2. vladr permalink

    A nu, m-ai înțeles greșit. Nu mai sunt atât de tânăr și nonconformist ca să zic la unii-alții oi🙂

    Chiar îmi imaginam o cameră cu un țarc mare în mijloc și niște oi adevărate acolo.

    Bine, important e că fiecare își poate imagina ce vrea și tot găsește ceva amuzant. Asta e fain la conceptul “Camera cu oi”🙂

Leave a Reply

