Skip to content

Planuri de vacanță

29 June 2009

De mâine seară încep mini-vacanța. Chiar am nevoie. Săptămâna trecută am avut niște chestii urgente de făcut de m-a prins vineri seara la niște prieteni la cină cu laptopul pe masă. Corporatist, ce mai. Bine, nu obișnuiesc să fac așa și nici serviciul nu e atât de solicitant de obicei dar când trebuie, trebuie. În fine. Vreau să spun că nu o să-mi strice 5 zile libere.

Într-una din ele – una lucrătoare – joi sau vineri (că miercuri e ziua Canadei), vreau să mă trezesc dis-de-dimineață și să merg la mall sau undeva să beau cafeaua și să mă uit la oameni cum merg la servici – adormiți, triști. Asta așa, de pe la vreo 8:30 până pe la 9:30, 10. Pe urmă am de gând să mă întorc acasă și să mă culc.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

