Skip to content

OOF

2 July 2009

Nu, “OOF” nu e un oftat. E un acronim. Cultura Microsoft se bazează pe acronime. Ultima dată cred că am scris despre WFH. Ei bine, OOF înseamnă Out of Office. Adică sunt în mijlocul scurtei vacanțe cu care mă lăudam săptămâna trecută. Și e foarte fain.

Vacanța am început-o marți dupămasa. Am fost la niște prieteni unde am mâncat o musaca de vinete minunată gătită de soție și am băut un keg de Heineken. Ieri, de Canada Day, am fost să vedem Ice Age 3 în 3D. Eu mai văzusem un film în 3D în Seattle acum doi ani, când am avut internshipul. De fapt nu tot filmul a fost 3D, avea doar secvențe așa. Dacă sunteți curioși, filmul era Harry Potter. Nu râdeți, m-am dus pentru 3D nu pentru poveste. La fel și la Ice Age care, trebuie să recunosc, a arătat super. Păcat că gama de filme tridimensionale e foarte limitată – sunt doar filme de animație pentru copii și, se pare, slasher flicks. Am văzut că noul Friday the 13th și My Bloody Valentine sunt în 3D. În rest, nimic. Păcat.

Dar am deviat de la subiect. După film, a fost în Vancouver să vedem festivitățile. Bine, nu am văzut mare lucru că nu am rezistat să stăm foarte mult (băusem totuși un keg de Heineken cu o zi înainte) dar am primit niște stegulețe canadiene și ne-am pozat cu ele prin Coal Harbor.

Mâine plănuim o excursie cu feribotul pe Vancouver Island, în Victoria, unde vrem să vizităm muzeul de ceară și ce o mai fi de vizitat. Revin cu poze.

OOF e grozav.

From → personal

2 Comments
  1. Ice Age 3 sucks big time😦

  2. vladr permalink

    Perfect de acord. M-am dus pentru 3D.

Leave a Reply

