Skip to content

Bere și servici

9 July 2009

Nu, nu amestec berea cu serviciul. Nu amestec berea nici măcar cu Sprite. Berea e cel mai bine servită standalone. Am constatat că vara, pe căldură, prefer berea la halbă.. Când e vremea mai rea în schimb, prefer berea la sticlă sau doză, puțin mai acidulată.

Mi-am cumpărat suvenir din Victoria o halbă de bere cu o frunză de arțar pe ea. Îmi dorisem de mult o halbă și nu am găsit pe unde am fost – bine, nici nu am căutat foarte atent – dar asta mi-a sărit în ochi la un magazin de suverniruri. Și dacă tot e vară și cald și am halbă, mă răcoresc cu Heineken la keg. Inițial eram îngrijorat că mi-am pierdut antrenamentul din România (Bierhaus din Timișoara mai precis), dar se pare că nu. Mă țin bine.

Și ajung la partea cu serviciul. Am un deadline care se aproprie cu pași mari și incredibil de mult de lucru. Așa că nu știu cu ce frecvență voi mai scrie pe blog în următoarele zile. Bag mare de dimineața până seara și pe urmă nu mai am chef de nimic. Așa e când se apropie data de code complete. Noroc că asta se întâmplă destul de rar. Și că, după o zi istovitoare, mă pot relaxa cu niște halbe de bere🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

