Skip to content

Who Watches the Watchmen?

26 July 2009

I do. E atât de cald afară că nu poți decât să stai în casă și să-ți găsești ocupații domestice, sub protecția sfântului aer condiționat. Ieri am fost în Downtown. Era Celebration of Light, cu focuri de artificii și chestii. Din păcate ploaia a început înainte de artificii, așa că a trebuit să renunțăm la spectacol și să ne întoarcem acasă.

Dar măcar nu am fost degeaba până acolo. Pe lângă un butter chicken grozav pe care l-am mâncat la India Gate, am fost și la cumpărături. Am cumpărat Watchmen pe blue ray, pentru că l-am văzut la cinematograf și mi s-a părut bestial. Așa că în momentul de față beau gin tonic cu gheață și îl revăd în HD.

Am fost și la Chapters pe Robson, Chapters fiind cel mai mare lanț de librării de aici, cel de pe Robson fiind cel mai mare magazin din zonă. Asta pentru că am terminat deja 1984 – l-am citit, cum se spune, pe nerăsuflate – și astăzi voi termina probabil și A Scanner Darkly. După ce am pierdut vremea citind seria Horus Heresy, zilele astea mi-am adus aminte ce plăcut e să citești un “clasic”. Adică o carte atât de bună încât ți-e greu să o lași din mână. Nu că toate cărțile din Horus Heresy ar fi fost proaste, sunt vreo 2-3 bune, dar majoritatea nu se compară cu un SF de top. Așa că am fost la Chapters și mi-am mai cumpărat The Forge of God și Anvil of Stars, ambele de Greg Bear, un alt greu al genului.

Așa că am ce citi, am ce vedea, am ce bea și am aer condiționat. Sunt pregătit să lupt cu canicula.

From → books, movies, personal

Leave a Comment

Leave a Reply

