Skip to content

La dentist

28 July 2009

Astăzi mi-am luat în sfârșit inima în dinți și m-am dus la dentist. Bine, doar să-mi fac programare deocamdată, dar și asta a necesitat foarte mult curaj. E o dentistă româncă aici în Richmond. Mi-au recomandat-o mai demult doi colegi. Și cum alți dentiști de aici nici nu cunosc și nici nu mi-au fost recomandați, am zis că îmi fac programarea acolo. Poate, dacă vede că sunt și eu român, mă chinuie mai puțin.

Așa că azi m-am dus la cabinet. Acolo asistenta m-a informat că doamna doctor e plecată în concediu de maternitate până pe la sfârșitul anului. Îi ține un chinez locul. Ce era să fac? Dacă tot mă dor măselele și dacă tot eram în cabinet la dentist, mi-am făcut programare. Peste vreo lună.

Și pe urmă m-a apucat frica. Dentist chinez. Am în cap o imagine cu mine urlând de durere în scaun și spunându-i să se oprească și el continuând, rânjind și dând din cap că da – ca vânzătorii care nu pricep o boabă de engleză. Pe cuvânt că dacă mi se pare ceva dubios – dacă vorbește ciudat sau cu acent sau nu înțelege ceva când îi zic – am fugit de acolo. Pe geam.

From → personal

2 Comments
  1. Alice Margot permalink

    Eu am mers în ultima vreme la un dentist arab, în Deva; numele lui e tare complicat şi nu l-am reţinut. Ştiu doar că primul nume e Mustafa. Important e că nu m-a chinuit deloc, iar la un pacient care era programat înaintea mea i-a scos un dinte fără cleşte (nu ştiu cu ce), în vreo câteva secunde, iar omul nici nu şi-a dat seama pentru că nu era atent.
    La nedumerirea pacientului, a răspuns că el foarte rar foloseşte cleştele pentru extracţii, adică doar când nu se poate altfel.
    Poate ai şi tu noroc cu chinezul, deşi nu cred că există pericolul să te tortureze. Mai degrabă ar putea să-ţi pună plomba la altă măsea.

  2. vladr permalink

    Sincer sper să ai dreptate și să nu mă tortureze. Sunt îngrozit de dentiști😐

Leave a Reply

