Skip to content

Căldură mare

30 July 2009

E o caniculă teribilă aici. Noroc cu aerul condiționat că dacă nu nu știu ce ne făceam. De pe la 9-10 până seara pe la 6 nu ai ce căuta afară din casă. Și stau eu așa și mă întreb: WTF? Adică înainte să vin aici, când mă gândeam la Canada, îmi imaginam păduri de brazi acoperite de zăpadă, reni și chestii din astea. Probabil că eu îmi imaginam nordul Canadei.

Oricum, anii trecuție era mai nasol. Mai ales în Timișoara, fără aer condiționat, cu omniprezenetel termopane și cu geam spre sud. Aici măcar în casă e mai bine. Și bere rece pot cumpăra de la doi pași.

Ăștia de tot vorbesc de încălzirea globablă, they’re on to something. Sigur.🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

