Skip to content

Festival japonez

2 August 2009

Ieri am fost la Powell Street Festival, un festival japonez undeva în Vancouver. Am mâncat Takoyaki (biluțe de aluat prăjit umplute cu caracatiță) de la o tarabă, am văzut ceva dansuri tradiționale, muzică, demonstrație de arte marțiale și o grămadă de japonezi care cărau în spate un altar în care cică sălășluia un kami. Cărau altarul și zbierau din toți rărunchii în timp ce alții îi stropeau cu apă… Nu, n-am înțeles nici eu exact care îi treaba.

Altar cu kami și japonezi zbierând:

altar

Dans tradițional:

DSCN1011

Arte marțiale:

karate

Eu și Hello Kitty:

kitty

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

