Skip to content

Ce fain a fost…

10 August 2009

Gata, a venit toamna. S-a gătat distracția. În ultimele săptămâni am tot avut parte de weekenduri lungi (așa se zice aici dacă e luni sau vineri liber) și m-am învățat așa, cu mult timp liber. Soare și cald afară, bere în frigider. Vară.

Ei bine s-a gătat. M-am întors la servici și nu mai am parte de weekenduri lungi în viitorul apropiat. S-a dus și vremea bună și acum e din nou o ploaie din asta lungă și deprimantă. Mie mi-a plăcut întotdeauna vara, chiar dacă în ultimii ani a fost mult prea cald. Nu înșir motivele pentru care prefer vara, atât doar că e anotimpul meu preferat și venirea toamnei mă demoralizează. Și ce e și mai trist e că de data asta m-a luat prin surprindere și a venit cu o lună mai repede😐 Toamnă la începutul lui august. Păi treabă-i asta?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

