Skip to content

Dovada 214

12 August 2009

Wow ce bătrân sunt. Mergând cu bicicleta mi-am luat și MP3 player-ul și am ascultat niște muzică de pe vremuri. De exemplu Paraziții – Bagabonții ’99. 99 pentru numele lui Dumnezeu! Acum 10 ani. Mai țineți minte?

Și o grămadă de alte “vechituri”. R.A.C.L.A. – Rimedebine (1998). Methadon 3000 – Veriga lipsă (1999 cred). Asta o mai știe cineva?

Am ascultat muzică pe care, acum o viață, o aveam pe casete audio și o ascultam la casetofon – pun linkuri la Wikipedia în caz că mă citește vreun tânăr😛 Și gândindu-mă, clișeu, “nu le mai fac ca pe vremuri”, mi-am dat seama, din nou, că am îmbătrânit.

From → personal

2 Comments
  1. mai, de ce tre sa rascolesti trecutul?🙂

    anyway,
    cele mai tari de la parazitii:

    Parazitii – valoarea unei vieti

    Parazitii-Imi pare rau

    Fata de astea, aia cu bagabontii is ‘pantaloni scurti’

  2. vladr permalink

    Cele mai tari de la Paraziții și uiți Din inima străzii? Aia e detașat absolut garantat 100% cea mai tare piesă a lor.

Leave a Reply

