Skip to content
Tags

Filme!

14 August 2009

A fost o perioadă extrem de seacă la acest captiol, în care, de plictiseală, m-am apucat să revăd seria Star Wars (nu râdeți). Din fericire, se pare că lucrurile încep să se schimbe.

Astăzi am văzut District 9, care mi s-a părut super. Nu știu dacă ați auzit de el, aici cel puțin i s-a făcut o grămadă de reclamă. Pe mine m-a atras din start trailer-ul. Foarte fain filmul și mult mai bun decât toate SF-urile pe care le-am văzut în ultima vreme.

Săptămâna viitoare apare, în sfârșit, Inglorious Bastards (sau, după cum îi zice Tarantino, Inglourious Basterds). Nu mai zic nimic de el pentru ce, cred, a treia oară când îl pomenesc aici și sigur voi reveni săptămâna viitoare cu laude🙂

Astăzi, așteptând să înceapă filmul, am văzut un alt trailer care promite multe: trailer-ul la Shutter Island. Sinistru. Și regizat de Scrosese, care nu m-a dezamăgit până acum. Bine, pentru ăsta mai am de așteptat puțin pentru că apare doar în octombrie. Până atunci vă sfătuiesc să mergeți să vedeți District 9.

From → movies

One Comment
  1. District 9 rullz🙂

    Cat despre filmul lui Tarantino, daca ma uit strict la trailer, nu m-as duce sa il vad. Nu ma attrage.

    Shutter Island are parte de f multa reclama. Sa speram ca va fi la inaltimea hypeului

Leave a Reply

