Skip to content
Tags

Chinezoaice la volan

18 August 2009

Ați citit titlul. Ce vă inspiră? Mie îmi inspiră un “Doamne ferește”. Adică m-aș simți mult, mult mai sigur dacă prin Richmond ar conduce cimpanzei din ăia cu to the airport.

În primul și în primul rând e chestia aia când vor să facă dreapta dar se uită în stânga. Dar despre asta am mai scris.

În al doilea rând, chinezii sunt speriați de soare. Așa că poarte vizoare din alea sau cum le zice. Prima dată le-am văzut prin mall. Arată cam așa:

sun_visor_uv

Nu găsesc acum poze cu oameni purtând și nici nu mă chinui prea tare să caut. Idea e că o chestie din asta pe cap arăți ca un jandarm la intervenție. Și vreau să zic că am văzut o grămadă de chinezoaice cu așa ceva pe cap la volan. La volan!!! Ce să faci tu când mergi cu bicicleta și vezi în față o chinezoaică cu fățăul acoperit de o chestie neagră (și semi-mată din câte pot să-mi dau seama)?

O altă chestie pe care o fac șoferițele de aici e să se oprească pe trecerea de pietoni, cu botul mașinii în intersecție. Pentru că prind roșu la semafor. Păi ce treabă îi asta? Totuși, semaforul merge verdegalbenroșu. Cu acentul pe galben. Adică dacă e verde treci, nu rămâi cu un sfert de mașină în intersecție și restul pe zebră. Dacă e roșu nu treci că e nasol. Și atunci rămâne galben. Dacă prinzi galben și ai sânge în tine, te bagi, o calci și treci. Și dacă se face roșu între timp nu e capătul lumiii pentru că sunt câteva secunde când e roșu pe ambele sensuri. Dacă nu, vezi că e galben și stai cuminte până se face din nou verde. Nu pot să-mi dau seama care e scenariul în care începi să intri în intersecție și rămâi acolo. Se pare că e o chestie asiatică.

Acum înțeleg de ce sunt populare Hummer-urile. Păi dacă aș conduce unul din ăla m-aș simți puțin mai în siguranță.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

