Skip to content

La dentist

21 August 2009

Ieri am fost la dentist. Am supraviețuit. De fapt nu mi-au făcut mai nimic încă, doar radiografii, mi-au curățat dinții și mi-au făcut altă programare. Mi s-a părut OK chinezul. Și chinezoaica asistentă. Cum cabinetul e al unei românce – chinezul doar îi ține locul cât e în concediu de maternitate – o mulțime de pacienți sunt români. Așa că asistenta știa câteva cuvinte în românește, ca “ce mai faci”, “închide”, “deschide”… E amuzant să auzi un chinez vorbind românește.

Și mi-au făcut radiografii la toată gura. Aveau un aparat cu un tub din ăla mic și mi-l punea când într-o parte, când în alta. Mi-a făcut mai mult de 10 poze. Și inițial am întrebat-o dacă e OK să mă iradieze atât. Mi-a răspuns că da, nicio problemă, că și numai stând în soare absorb mai multe radiații decât de la aparatul ăla. Pe urmă, înainte să înceapă, mi-a pus o vestă din aia cu plumb😐 WTF?

Cât am așteptat doctorul am povestit puțin cu asistenta. I-am explicat că sunt îngrozit de dentiști pentru că am avut o experiență nasoală când eram mai mic (despre asta poate scriu altă dată) și ea a vrut să fie de treabă și să mă liniștească. Și îmi zice că și ei i-e frică, mai ales de injecții dar să nu îmi fac griji, că doamna doctor are o mână așa ușoară că ea nici n-a simțit când i-a făcut. Pe urmă și-a dat seama că doamna doctor e în concediu și eu o să ajung pe mâna chinezului. A încercat ea să o dreagă, cum că și el e bun dar cam târziu. Cred că eram palid deja – cum naiba să liniștești pe cineva vorbind de injecții???

Pe urmă a venit doctorul și s-a uitat la radiografii și se pare că am câteva carii. Îi explica la asistentă câte programări urmează să-mi facă și ce o să pățesc la fiecare. Aici a fost puțin sinistru pentru că vorbeau în termeni medicali în engleză și nu am înțeles nimic. Așa că nu știu exact ce torturi mă așteaptă. Cel mai nasol e că am aflat de ce nu mi-au ieșit măselele de minte. Se pare că îmi cresc orizontal în gingie și până la urmă va trebui să mă operez să mi le scoată de acolo.

În fine, deocamdată am scăpat. Până pe 6 septembrie.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

