Skip to content
Tags

În sfârșit Inglourious Basterds

23 August 2009

Ieri am văzut Inglourious Basterds. Tarantino nu m-a dezamăgit nici de data asta. Filmul a fost absolut bestial. Personal mi s-a părut că a semănat destul de mult la stil cu Pulp Fiction – scene cu dialoguri pline de umor (negru) și care se termină cu împușcături. Super tare. Mai puțin sânge și mai puține mațe decât în Kill Bill. Trebuie văzut.

Și am revăzut, din lipsă de altceva, IT, după un roman de Stephen King. Probabil că îl știți pentru că e destul de vechi. Ăla cu clovnul care mâncă copii. Nu mai are rost să zic că e fain pentru că tocmai am spus că l-am revăzut.

Din păcate acum iar nu prea mai am ce să văd. Aștept septembrie, măcar încep serialele la TV.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

