Skip to content

Revizia anuală

25 August 2009

Am intrat în revizie🙂 După ce am fost la dentist (unde, din păcate, trebuie să mai merg de câteva ori), ieri m-am dus la oftalmolog. Și mi-am făcut primul control serios. Adică la oftalmolog am mai fost de câteva ori în România și am citit cel mai de jos rând, odată m-a și pus să mă uit într-un aparat din ăla și cam atât.

Ieri în schimb, m-au verificat bine de tot. Tot felul de chestii ca fotografii la retină, cât văd, cum văd, unde văd… Mi-a pus tot felul de picături în ochi, lumini, litere. Se pare că rezultatul a fost bun. Am scăpat încă odată de ochelari. Cică văd bine, nu e nicio problemă și mi s-a recomandat să merg la următorul control abia peste doi ani.

Probabil îmi fac și o programare la doctor pentru niște analize și atunci voi avea revizia completă pe anul ăsta.

A, și m-am apucat de sală. Trebuie să mai dau jos din burtă. Dar nu mă laud încă pentru că mă știu inconsecvent și, deși sper să mă țin de treabă, nu sunt 100% sigur.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

