Skip to content

Nu transmit nimic

2 September 2009

Mă omoară expresia “transmite-i salutări la X”. Nu transmit salutări. Nu le transmit pentru că de când mă întâlnesc în oraș cu persoana care transmite și până ajung la receptor, uit. Cred că o singură dată în viața mea am ținut minte și am zis un “vezi că te salută Y”. Am altele mai importante pe cap. Nu știu, oi fi eu mai zăpăcit?

Și e nasol că trebuie să mint omul totdeauna. Zic da, bine, o să-i spun. Pentru că este una din situațiile în care nu e bine să fii sincer. Nu ar suna bine să răspund la un “transmite-i salutări la X” cu “apreciez inteția ta dar te asigur că X nu va afla niciodată”.

Sunt nedumerit. Pe de o parte, chestia asta cu transmisul salutărilor o zici doar așa, din politețe, sau chiar te aștepți să fie transmise? Pe de altă parte, chiar ții minte și transmiți salutări? Îți pui în cap să nu cumva să uit când mă întâlnesc cu X… ? Eu nu. Niciodată.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

