Skip to content

Am rezolvat un mister

7 September 2009

Astăzi, o chinezoaică ieșea din parcare. A oprit mașina jumătate pe trotuar – ca să nu poată trece pietonii – și jumătate pe stradă – ca să nu poată trece mașinile. Și stătea. Nu venea nicio mașină din stânga, ea voia să facă dreapta, dar s-a oprit. A stat și a așteptat până au început să vină mașini și să o claxoneze, pentru că, după cum am zis, avea botul mașinii proțăpit în stradă.

Mă tot miram eu cum naiba primesc permis de conducere șoferii ăștia. Mai ales că o mulțime de colegi de la lucru care au dat pentru permis s-au plâns că e greu, că sunt stricți, că te pică imediat. Nu știu dacă am mai explicat cum stă treaba dar, pe scurt, după ce ajungi aici ai voie să conduci vreo 3 luni cu permis din România sau alte țări și pe urmă trebuie să dai examen pentru permis de Canada.

Ei bine mi-au explicat niște prieteni ieri. Cică guvernul e în relații foarte bune cu guvernul Chinei, așa că dacă vii din China nu trebuie să dai examen. Doar duci permisul nu-știu-unde și primești unul canadian. Asta explică multe. Rămân cu ochii în patru.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

