Skip to content
Tags

Dentist :(

10 September 2009

N-am mai scris nimic pentru că și ieri și azi am fost la dentist și asta mi-a ocupat tot timpul. Ieri a fost prima dată când mi s-a făcut injecție cu anestezic. Și mie mi-e frică de ace. Mă asigurau și doctorul și asistenta că nu doare, că nici nu simt, că bla bla bla. Și când mi-a făcut injecția am simțit-o până în măsele. Doctorul mi-a explicat nonșalant că a atins un nerv. Bravo lui.

Așa că zilele astea cu atât m-am distrat. Trezit dis-de-dimineață (am avut programare o dată de la 7:45, o dată de la 8), tortură și pe urmă așteptat jumate de zi să-mi treacă amorțeala și să nu mai vorbesc ca Stallone. Groaznic. Și încă nu s-a gătat distracția pentru că trebuie să merg în curând și la un chirurg să-mi scoată măselele de minte. Revin cu un post mai optimist când reușesc să recuperez orele de somn pierdute.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

