Skip to content

Durian

12 September 2009

Săptămâna trecută am aflat de durian. Durian este un fruct din Asia de sud, care, din câte am înțeles, are un gust grozav dar pute oribil.

Cum am aflat de durian? Microsoft se bazează pe email. Ăsta e un fapt cunoscut și am mai scris și eu despre asta. Toată ziua se trimit mailuri în stânga și în dreapta, la persoane și grupuri. Dar avem, pe lânga grupurile pe care se trimit emailuri serioase, diferite grupuri pentru tot felul de hobby-uri, sociale etc. Avem și un grup social pentru angajații de aici de la MCDC, unde se discută vrute și nevrute. Ei bine săptămâna trecută un coleg a trimis un mail pe grupul ăsta social spunând că a cumpărat de curiozitate un durian, a mâncat puțin din el dar nu mai suportă mirosul. Întreba dacă vrea cineva să-l ia că dacă nu îl aruncă.

Colegii au început să discute despre fruct și unul a pus următaorea poză:

nodurian

Cică, datorită mirosului, nu ai voie cu durian în hoteluri, aeroporturi și mijloace de transport în comun. Pe mine m-a amuzat tare chestia asta și am citit puțin despre fruct. Dacă sunteți curioși, aici e articolul de pe Wikipedia. Cică un scriitor britanic spune că a mânca durian e “ca și cum ai mânca budincă de zmeură în toaletă”.

Bine, acum vă dați seama că mor de curiozitate ce gust are și cum miroase dar soția nu mă lasă să cumpăr😦

From → personal

4 Comments
  1. bine mai, si amenda pentru ca vii cu stink bomb-ul la tine cat e? Pentru ca daca nu patesti nimic, practic au consumat spatiul in care l-au desenat de pomana.

  2. vladr permalink

    Poate e atât de puturos că nici nu îți dau amendă, te bagă direct la închisoare, de aia nu apare nicio sumă acolo😀

  3. daniel permalink

    Si unde gasesti de cumparat in Romania?

  4. vladr permalink

    Nu știu dacă găsești în România.

Leave a Reply

