Skip to content
Tags

Filme, cu greu

12 September 2009

Cu chiu cu vai am reușit să mai văd trei filme. Spun “cu chiu cu vai” pentru că, după Inglorious Bastards, nu am mai fost la cinematograf pentru că nu am mai avut la ce să merg. Nimic interesant. La televizor nici atât. Așa că am ajuns din nou să mă uit la video-on-demand. Și am văzut așa:

Horsemen – care a fost destul de interesant, atât doar că finalul l-am văzut venind de la jumătatea filmului. E nasol așa, când filmul vrea să aducă o răsturnare de situație surprinzătoare și nu reușește. Dar a fost OK. Despre un polițist și niște criminali în serie care se autointitulau călăreții apocalipsei, atmosferă sumbră. Merită văzut.

Echelon Conspiracy – a fost și el aceptabil. Premisa interesantă – diferiți oameni primesc cadou câte un telefon mobil pe care apoi primesc mesaje care le spun, de exemplu, să nu se urce într-un avion, avion care apoi se prăbușește, sau să joace black jack la o anumită masă unde apoi câștigă o grămadă de bani. Pe urmă primesc diferite sarcini ca apoi să fie uciși tot urmând instrucțiunile din mesaje. Din păcate, finalul iarăși a fost sec. Aceași idee introdusă de Neuromancer și repetată de 1000 de ori.

Obsessed – l-am văzut la recomandarea unor prieteni. E despre un tip, căsătorit, care ajunge să aibă o secretară nebună care vrea neapărat să fie împreună cu el și îi face tot felul de mizerii. Ăsta ar fi fost drăguț dacă ar fi fost puțin mai alert dar așa mi s-a părut plictisitor. Plus că s-a terminat cu o bătaie de 15 minute, cum n-am mai văzut decât în Kill Bill și care cred că nu își avea locul în filmul ăsta.

A, și mi-am cumpărat încă un clasic pe DVD – Snatch. Dar despre el nu scriu nimic, pentru că e clasic🙂

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

