Skip to content

Vacanță cu ciorbă de burtă (sau nu)

14 September 2009

Toți colegii mei pleacă în vacanță în România. Ori săptămâna asta, ori săptămâna viitoare, ori au plecat deja, ori pleacă imediat. Numai eu rămân la servici până în noiembrie. Și e nasol că am și eu chef de un concediu.

De România sincer nu mi-e atât de dor, doar, după cum spuneam și mai demult, de prieteni și familie. Și ciorbă de burtă.

Sunt curios cum o să mă re-obișnuiesc cu serviciile din țară. De exemplu în Timișoara mâncam o ciorbă de burtă foarte bună la restaurantul Dracula. Doar că stăteam câte jumătate de oră ca să ne bage cineva în seamă. În final venea chelnerița și ne zicea nonșalantă – “A, scuze, nu v-am văzut”. Ieri am fost pe aici prin oraș să bem niște beri și să mâncăm ceva și vreau să spun că mi s-a părut că se agită prea mult chelnerița. Într-una venea la masă să ne întrebe dacă ne place, dacă mai dorim ceva. Doar că așa e peste tot și e ușor să te obișnuiești cu binele. Probabil că întoarcerea la serviciile din România va fi șocantă. În orice caz, mai am până la vacanță.

Post scris luni, autorul ținând dietă – despre vacanță și mâncare. Foarte original.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

