Skip to content

Emergency (?) Room

16 September 2009

Soția a căzut ieri seară și și-a rupt puțin piciorul. Așa că astăzi am fost la doctor. Doctorul ne-a trimis la radiografie și de acolo am ajuns la urgență, pentru ghips. Bine, nu i-au pus chiar ghips, i-au dat un fel de clăpar, avantajul fiind că poate fi dat jos din când în când.

Vreau să scriu despre experiența de la urgență – nu știu exact de unde vine Emergency-ul din Emergency Room. Am ajuns acolo și ne-am oprit în sala de așteptare. După câteva minute am fost într-un cabinet unde o asistentă a completat un formular cu adresa, data nașterii, ce s-a întâmplat – asta însemnând cum exact a căzut. Bun. Ne-a dat formularul și ne-a trimis înapoi în sala de așteptare. De acolo am fost chemați la un ghișeu unde am dat formularul completat de asistentă înainte. Și întreabă tipul “Ești născută pe 3 mai?”. “Da”. “Adresa este …?”. “Da”. “Data nașterii?”😐 Dacă eram în locul soției la faza asta răspundeam “3 în [ce-o zis Adrian Despot]“. “Și cum ai căzut?”. Bă dă-o naibii de treabă. Zici că era interogatoriu și voiau să ne prindă că ne încurcăm în declarații. Am terminat și cu ăsta, ne-am mutat în altă sală de așteptare. Nivelul 2 cum ar veni. Acolo am stat vreun sfert de oră și ne-am uitat la patru asistente la niște birouri care chiar nu păreau urgente: frecau menta. După un sfert de oră a venit altă asistentă care ne-a chemat într-un salon unde urma să vină doctorul. Așteptându-l pe doctor, am confirmat, din nou, data nașterii, adresa și ce s-a întâmplat. Într-un final a venit și doctorul. Și care credeți că e primul lucru pe care l-a întrebat? “Cum ai căzut?”.

Acum eu am câteva ipoteze:

  1. Asistentele și doctorii scriu atât de urât că nu știu să-și descifreze scrisul unul la altul, așa că degeaba am completat 3 formulare pentru că nimeni nu le poate citi.
  2. Am dat peste locul unde s-a inventat redundanța.
  3. Asistentele și doctorul sperau să ne prindă cu o minciună – dacă de fapt data nașterii era 4 mai și a zecea oară când ne întrebau ne scăpam? Eh? Cine ar fi râs atunci?
  4. E un fel de farsă sinistră cu care își umplu timpul. Când nu plimbă pacienții dintr-o parte în alta se adună la cafea și râd – “Să fi văzut ce față avea ăla când l-am întrebat și eu aceași chestie”.

În fine, soția e mai bine și am eu grijă de ea până se însănătoșește de tot. Și e născută pe 3 mai. Parol.

From → personal

4 Comments
  1. interesant. suna a .ro🙂
    Intre noi fie vorba, pe aici daca nu mori nu e urgenta. Si tot pe aici, primul task al doctorului e sa te convinga ca de fapt nu e nimic in neregula cu tine si sa mergi acasa (chiar daca e clar ca e ceva in neregula). Ma mir cum nu au incercat sa va convinga ca de fapt nu e rupt piciorul.

  2. vladr permalink

    Păi se vedea pe radiografie, nu prea aveau cum să ne convingă😛

  3. inainte de radiografie nu au incercat?

    acum pe bune… health care-ul suge rau de tot pe aici. In .ro macar dai cu banul si se rezolva, aici nici macar atat.

  4. vladr permalink

    Da, am observat. Încă am noroc că am asigurare bună de la servici. Nici nu vreau să mă gândesc ce fac cei care nu au. E super scump totul și dacă nu ai asigurare bună nici nu îți vine să mergi la doctor. Nasol…

Leave a Reply

