Skip to content
Tags

Încă trei

20 September 2009

Am mai apucat să văd trei filme – din nou nu foarte grozave, dar în lipsă de altceva…

Am văzut The Last House on the Left, remake-ul din 2009. Ăsta a fost drăguț, cel puțin mie mi s-a părut OK. Destul de palpitant, chiar dacă previzibil. Trebuie să recunosc, cu rușine, că nu am văzut originalul – știu, știu, cum pot să mă consider fan al genului horror dacă nu a văzut clasicul The Last House on the Left? Cu greu🙂

Am văzut și 12 Rounds care e un fel de Die Hard 3 mai prost și fără Bruce Willis. E exact același plot – criminalul care vrea răzbunare, îl trimite pe eroul principal dintr-o parte în alta, bombe gata să explodeze – deja vu. Nu îl recomand decât în lipsă de altceva mai bun – așa am ajuns și eu să-l văd.

Și închei cu Never Back Down, care este un Karate Kid modern. Și prost. Hollywood e la zi așa că, în loc de karate, în film e vorba de MMA și BJJ și alte chestii la modă. Și se bat și ăla bun ia bătaie de la ăla rău dar se antrenează două luni după care se bat iară și câștigă el. Grozav.

Noroc că zilele astea trebuie să re-înceapă serialele. Nu se mai poate în halul ăsta.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

