Skip to content

Săptămâna trecută

28 September 2009

Săptămâna trecută nu prea am avut timp să bloghez. Pe lângă servici, care câteodată e mai lejer, câteodată îmi ocupă mare parte din zi, am mai pierdut vremea și cu sportul – v-am spus că m-am făcut sportiv în ultima vreme – și a trebuit să am grijă și de soție. Picior rupt, chestii. Așa că am avut o săptămână foarte activă. Și când ziceam că vine weekendul și pot să lenevesc, a venit un prieten din State cu un coleg să viziteze Vancouver-ul. Așa că, normal, vineri am fost la băute, sâmbătă la plimbare prin Downtown și abia duminică ce am reușit să lenevesc puțin.

Am ajuns în sfârșit la un restaurant românesc. Cred că singurul din zonă. Și, chiar dacă mâncarea a fost scumpă și chiar dacă nu a fost cea mai gustoasă, măcar mi-am alinat dorul de bucătăria autohtonă. Am mâncat 2 mici, niște zacuscă, o ciorbă de burtă și niște sarmale cu mămăliguță. Minunat.

Restaurantul românesc a fost punctul culminant al săptămânii. Sper să nu am la fel de mult de lucru și săptămâna asta pentru că voi ajunge iară să postez de două ori pe lună. Am nevoie de o vacanță…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

