Skip to content

Cutia-X

12 October 2009

Dacă tot mi-am luat concediu, am zis că trebuie să găsesc ceva distractiv pentru zilele astea ca să nu mă plictisesc. Așa că, după ce ani de zile m-am lăudat că nu sunt gamer și că nu m-am mai jucat pe calculator de nu știu când, vineri, total din impuls, mi-am cumpărat un X-Box.

Mai are rost să spun că nu mă mai pot dezlipi de el? E bestial. Unde mai pui că am și televizorul HD și se vede super pe el. M-am jucat ca japonezii ăia de îi iau cu ambulanța din fața calculatorului.

Până acum mi-am pierdut timpul cu Need for Speed: Undercover și Fallout 3. Culmea că jucam versiuni mai vechi ale acestor titluri acum 10 ani. Primul NFS pe care l-am jucat a fost NFS 3: Hot Pursuit. Și Fallout 1 și 2 le-am terminat tot pe vremea aia.

Despre consolă nu pot spune multe pentru că nu am experiență cu alte console, atât doar că sunt foarte foarte mulțumit ea din toate punctele de vedere – se instalează ușor, se folosește ușor, se vede superb. Colegii de la Entertainment & Devices au făcut o treabă foarte bună.

From → personal

2 Comments
  1. Neuromaster permalink

    Cand ne vedem pe X-Box Live la un Halo sau SoulCalibur IV?

  2. vladr permalink

    Păi cât de curând sper🙂

Leave a Reply

