Skip to content

Mă mut. Din nou

18 October 2009

Vine în curând vremea să mă mut, în State de data asta. Dacă nu știți povestea, am venit în Canada temporar, pentru că nu am putut lua viză H1B ca să merg direct în State. După un an aici, pot aplica pentru o viză L1, de transfer în interiorul companiei sau așa ceva.

Așa că săptămâna trecută a început Procesul. Bine, nu pot să mă plâng pentru că am un pachet de relocare super, cu firmă care să mă ajute să pregătesc actele pentru viză, firmă care să mă ajute să-mi transport lucrurile, firmă care să mă ajute să-mi găsesc locuință, mașină etc. odată ajuns. Atât doar că am revenit la activitatea pe care o detest cel mai mult – completat acte. Fiecare dintre firmele care mă jută are nevoie de nume, prenume, adresă, data nașterii… 2 pagini de aproape aceleași chestii pentru fiecare. E criminal. E criminal pentru că au grijă să ceară tot felul de date pe care nu le știu pe de rost, ca să nu pot completa un formular din ăla în câteva minute. Numărul pașaportului – trebuie să merg să-mi caut pașaportul; adresa de la serviciu – trebuie să intru pe net să caut adresa. Sau vor tot felul de chestii scanate… În fine. Totul este făcut în așa fel încât să-ți ia o bucată bună de timp ca să poți completa și trimite înapoi un formular.

Cel mai mult m-au distrat ăștia care mă ajută cu viza. Mi-au trimis un mail în care îmi explicau ce vor face. Practic pentru a primi L1 trebuie să explici la ambasadă de ce trebuie tu să fii transferat din altă țară în loc ca firma să angajeze un american sau ceva de genul. Și tipii ăștia o să mă ajute să întocmesc dosarul cu acte și explicații. În mail-ul ăsta de la ei îmi explicau cum că Microsoft le-a dat deja o mulțime de informații despre cine sunt și ce fac, așa că de la mine vor doar câteva date pe care nu le au. Și deschid formularul: nume, prenume, adresă, data nașterii…

Dar, după cum ziceam, se putea și mult mai rău – dacă nu mă ajutau ei, probabil trebuia tot eu să și fac formularele, nu numai să le completez. Sper să termin cât mai repede, să iau viza și să mă mut pentru ultima oară în următorii ani. Deja m-am mutat de prea multe ori în ultima vreme: Timișoara – Hunedoara – Vancouver – Richmond.

From → rant

2 Comments
  1. man.asta e emailul meu :ghenescuhd@yahoo.com

    scrie tu un mail sa aflu cand vii in tara ca eu nu il mai am pe al tau.cu drag godfather

  2. trimite-mi in mail si un nr de tel unde te pot gasi.dar sa fie cu prefixe cu tot ca inebunesc pana le gasesc eu.

Leave a Reply

