Skip to content
Tags

Nicovala lui Greg Bear

25 October 2009

A venit momentul să mai scriu un post despre cărți, chit că nu am mai citit atât de mult în ultima vreme. Nu de alta dar m-am blocat la un roman pe care îl citesc mai greu.

Am citit Nightmares and Dreamscapes de Stephen King, o mulțime de povestiri, unele mi-au plăcut, altele nu chiar atât de mult. Aștept să mai scrie un roman – cred că am citit aproape toate romanele lui, mai puțin câteva foarte vechi și seria The Dark Tower, care e mai mult fantasy. Poate mă apuc totuși de serie…

Am recitit Spook Country de William Gibson. Nu mai intru în detalii pentru că am mai scris despre carte acum câteva luni, când am citit-o prima dată. Super. Probabil că voi reciti curând și Pattern Recognition, așteptând cu nerăbdare Zero History, care este încă în lucru.

Și ajung la romanul la care m-am blocat, Anvil of Stars de Greg Bear. Am fost puțin dezamăgit de The Forge of God iar Anvil of Stars vrea să fie o continue. Ce să spun, sunt faze mai interesante și faze mai puțin interesante dar e destul de greu de citit – în sensul că nu-mi vine să stau noaptea târziu cu cartea pentru că vreau să văd ce urmează să se întâmple. Mie personal mi se par puțin cam ratate romanele astea două. Dau impresia că nici autorul nu știa exact încotro merge povestea când a scris-o și nici nu a mai revizuit manuscrisul. Se putea și mult mai bine.

După ce termin Anivil of Stars trebuie să caut ceva mai interesant. Cărțile pe care le-am luat data trecută au fost o alegere mult mai bună (1984, A Scanner Darkly) și chiar nu le-am putut lăsa jos din mână.

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

