Skip to content

Vacanță

25 October 2009

Managerul meu mi-a spus o vorbă foarte înțeleaptă când discutam când să îmi iau concediu – că indiferent când îl plănuiesc, sigur atunci voi avea mai mult de lucru. Și se pare că e adevărat. Merg în România în 3 săptămâni. Până atunci trebuie să termin un proiect. Dacă nu aș fi plecat în vacanță, aș fi avut vreo săptămână-două în plus să lucrez la el. Oricum, zilele astea bag mare. Să nu mai zic că vineri am avut o urgență – prioritate zero, chestii – de am stat până noaptea târziu cu niște colegi să investigăm o problemă. Bine, n-am stat la lucru, am stat conectat la net de acasă, în pijamăluțe, dar tot nu a fost o experiență grozavă.

Și tot zic că am nevoie de o vacanță. Iarna asta chiar aș fi vrut să merg o săptămână în Hawaii – visez de mult la asta, problema e că mă transfer în State dar zilele mele de concediu nu se transferă. Așa că probabil amân Hawaii încă un an și mă mulțumesc cu vacanța din România. Și nu scriu despre Hawaii doar ca să impresionez – avionul din Vancouver și cazarea la hotel o săptămână în Hawaii costă cât un bilet dus-întors până în România.

Mor de curiozitate ce impresie îmi va face România după un an trăit într-o țară civilizată. Cât îmi va lua să mă obișnuiesc cu serviciile din țară? Cu vânzătorii și chelnerii scârbiți și toate cele… cocalari, manele, BMW, semințe :D Cum o fi o fi, chestia e că am nevoie de o vacanță. Să îmi “încarc bateriile”. Cu prietenii. La Bierhaus. Încă 3 săptămâni.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

